Warning: Declaration of YOOtheme\Theme\Wordpress\MenuWalker::walk($elements, $max_depth) should be compatible with Walker::walk($elements, $max_depth, ...$args) in /data/web/virtuals/70807/virtual/www/wp-content/themes/yootheme/vendor/yootheme/theme/platforms/wordpress/src/Wordpress/MenuWalker.php on line 8

Súlovské skály

Po dlouhé době padla volba na kratší dovolenou na Súlovské skály. Kromě pohodovějšího polezení na místním slepenci byla lákavá trasa místního Súlovského cyklo maratonu. První den jsme dali jen pár pohodovějších cest na Boudrovně a pak u ohniska. Po menší lezecké pauze to šlo trochu z tuha, ale nějaká sedma nakonec padla. Po zasloužené večeři jsem ještě vyrazil projet si kousek trasy maratonu, dojezd kolem 10 večer byl za tmy docela výživný, ale aspoň už nekousali komáři a hovada, kteří se letos nejen u nás ale i na Slovensku docela přemnožili. Trasa opravdu nádherná, hodně technická a hlavně pořád nahoru a dolu, takže docela záhul.
Druhý den následoval ve stejném sledu – několik pěkných šestek a sedmiček na skalách pod Hradem a odpoledne další část maratonu. Nástup v jedné pět plus jsem odhadnul tak na 7- a šel do sebe, že musím začít zase trochu trénovat. Po zjištění, že se vylomil klíčový spoďák a je to teď prý kolem 6+ už bylo vše jasné.
Jelikož natažená ruka mírně bolela, padl na rest day výlet po místních skalách. Překvapila místní jeskyně Šarkania diera a pěkné výhledy z hřebenovky přes Bradu – vřele doporučuji. Poslední den jsem potrápil v pár těžších cestách a hurá zpět ještě před příchodem studenějšího a deštivějšího počasí.