Warning: Declaration of YOOtheme\Theme\Wordpress\MenuWalker::walk($elements, $max_depth) should be compatible with Walker::walk($elements, $max_depth, ...$args) in /data/web/virtuals/70807/virtual/www/wp-content/themes/yootheme/vendor/yootheme/theme/platforms/wordpress/src/Wordpress/MenuWalker.php on line 8

Šumava na kole

Po dvouleté pauze jsme opět vyrazili na rodinný prodloužený cyklovíkend, tentokrát na naši oblíbenou Šumavu. Po celkem dlouhých 6 h cesty se zastávkou ve Strakonicích na hradě na oběd a zastavením v Hošticích, kde Troška točil sérii Slunce, seno, už nebyl prostor pro výlet s malým. Vyrazil jsem se tedy protáhnout sám a zvolil si jako cíl horu Poledník, kterou už docela dobře znám. Po běžeckých trénincích a letošních závodech mi to ani moc do kopce nepřišlo, takže jsem v celkem slušném čase natočil kolem 65 km, nutno říci většinou po asfaltu nebo zpevněných cestách.
Druhý den jsme z Kvildy vyrazili už v kompletní rodinné sestavě na Knížecí pláně a natočili pěkný 22 km dlouhý okruh, který byl většinou ve stínu. Většina republiky se v té době topila v 35 stupňových vedrech, takže my byli za příjemných 30 celkem rádi. Po odpolední siestě jsme ten den dali ještě kratší výlet z Modravy kolem Roklanského potoka na Tříjezerní slať. Další den jsme opět hledali něco kratšího, aby malej ve vozíku nemusel sedět moc dlouho. Volba padla na Borovou ladu a pak už hned cesta zpátky do Kvildy. Po obídku jsem si ještě v rámci tréninku vyběhnul k prameni Vltavy a v úmorném horku jsem byl za deštíček po cestě zpět docela rád. V tu chvíli to podle radaru byl jediný mrak v celé ČR o velikosti cca 10 km 2, kde pršelo. Odpoledne jsme si chtěli dovolenou trochu zpestřit návštěvou Sušice, nicméně zvýšení teploty o cca 10 stupňů nás okamžitě nasměřovalo zpět do studené (cca 28 stupňů) Kvildy. Při představě dlouhé cesty zpět a opět pekelného vedra jsme v pondělí hned ráno zamířili zpět domů s malou zastávkou na oběd v Nové Bystřici.